16.3.15

מאפינס גבינות ובטטות



כמובן שגם אני "נפלתי" ורכשתי מולטיקייק בעל 3 פלאטות. מהרגע שהגיע הוא עובד ללא הפסקה שלא יברח לי לשבתון בסוף.. האמת שאין לי הרבה ברירות אלא להיות יצירתית מכיוון שהקטנה שלי אלרגית לסומסום - אז אני חייבת להכין הכל בבית - כי אין מאפיה בלי סומסום ואין לחם שאין עליו אזהרה של עלול להכיל סומסום. מזלה של הקטנה שלי שאני נהנת להיות במטבח ולהכין כל מיני. נמאס מכל מיני פנקייקים ודברים בנאלים הלכתי על מאפינס גבינות ובטטה.
יצא ממש טעים, נרשמה התלהבות! בקושי הצלחתי להציל אחד לתמונה... אז תסלחו לי שאין הרבה תמונות.
המתכון פשוט ממש! וכן אפשר להכין גם בתנור בתבנית מאפינס רגילה, פשוט הזמן הכנה איטי יותר (6 דקות במולטיקייק).
אז הפשלתם שרוולים? קדימה למטבח.

חומרים
1 ביצה
1/2 קוט'ג (אפשר גם גבינה לבנה)
1/3 כוס חלב
2 כפות שמן זית
1/2 כוס קמח תופח
1/2 כפית סודה לשתיה
2-3 כפות מים
מלח ואגוז מוסקט
1 שן שום כתושה
בטטה חתוכה/ברוקולי/גזר וקישוא/תירס - או כל מה שבא לכם.

הכנה
מערבבים את כל החומרים ביחד למעט הבטטה.
את הבטטה קולפים וחותכים לריבועים קטנים ומכניסים למיקרוגל לריכוך למשך 5-6 דקות עם מעט מלח.
אחרי שהכל מוכן, מחממים את המולטיקייק משמנים, שמים את הבלילה, ואת הבטטה למעלה ועוד קצת בלילה וסוגרים.
אחרי 6 דקות מוכן.

אנחנו אכלנו עם ביצה קשה סלט וגבינות.
היה טעים!!!

אשמח לשמוע איך יצא לכם...

בתאבון!


אהבתם את הפוסט??? אתם לא רוצים לפספס אף פוסט - עשו לייק לדף הפייסבוק שלי
רוצים לקבל פוסטים ישירות למייל? הצטרפו ממש פה מצד ימין למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה