15.9.14

קינוח (בריא) לראש השנה


איזה כייף עוד שבוע מתחילה עונת החגים. כן כן אני מאלו שאוהבים את החגים ומחכים להם. אוהבת את הארוחות המשפחתיות, האוכל המיוחד, להתעדכן עם כל הקרובים, לשלוח שנות טובות (בדואר!) והכי הכי כייף זה הזמן איכות עם המשפחה הגרעינית שלי, וכמובן איך לא זמן האיכות שלי עם עצמי במטבח. מאז שאני אמא הזמן הזה הצטמצם עד מאוד וזה היה לי מאוד קשה. עכשיו הקטנה בגן (וזה לא פחות קשה) ואני חוזרת לעבודה ולשמחתי גם למטבח. בטח נתקלתם בשבוע האחרון בפרסומות של קוואקר לארוחת בוקר וקוואקר בריאות פה ושם.. אז החלטתי לראות על מה כל המהומה ואם אפשר כבר להכין איזה משהו בריא וטעים לראש השנה על הדרך מה טוב.

כדאי לכם לקרוא עד הסוף (או לקפוץ למטה) כי יש גם הגרלה לכבוד החג.....

איזה *כלי אחסון מגניב!!!!
אז מה צריך?
2 קערות ומטרפה ידנית.

¾ כוס קוואקר.
¾  כוס קמח תופח.
2 כפות סוכר חום.
¼ כפית מלח.
2 בננות בשלות
50 מ"ל שמן קנולה.
1 כוסות חלב.
2 כפות גבינה לבנה 5%.
2 כפות דבש.
2 ביצים.

לקישוט:
תפוח אדום, בננה מיובשת ואבקת סוכר.

אז קדימה ללכלך את המטבח...
בקערה אחת מערבבם את החומרים היבשים - קוואקר, קמח, סוכר ומלח.
בקערה שניה מערבבים את הרטובים: שמן, חלב, גבינה, דבש וביצים, מועכים את הבננות ומוסיפים.
לאחר שהכל אחיד מאחדים בין 2 הקערות (מעבירים את היבש לרטוב) ומערבים היטב עד לקבלת עיסה אחידה.




מחממים מחבת ומרססים ספרי שמן או שמים מעט שמן אני שמתי בתבנית לב. שופכים את התערובת (שהמחבת על אש בינונית) וממתינים עד שיתחילו בועות ואז הופכים. כשזהוב הופ -- לצלחת.


מקשטים בתפוחים חתוכים, בשברי בננות יבשות ומעט אבקת סוכר.

בתאבון!!



המתכון נלקח מהאתר של קוואקר ועבר שינויים והתאמות.

* מי שאהב את הכלי אחסון המגניב שלי שמגיע גם עם כוס מדידה תואמת - אז תכירו את חברת סיסטמה (Sistema) הניו-זילנדית. חברה מדליקה עם מלא פתרונות אחסון מדליקות ולא יקרות.


אז במה זוכים את שואלים?

במחבת בצורת כלב - שאפשר להכין בה גם פנקייקים מגניבים וגם ביצים וכו....
כל הפרטים בדף הפייסבוק של בא לי ביס






אהבתם את הפוסט??? אתם לא רוצים לפספס אף פוסט - עשו לייק לדף הפייסבוק שלי
רוצים לקבל פוסטים ישירות למייל? הצטרפו ממש פה מצד ימין למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה