12.8.14

מלאווח הפתעות...


היוש לכולם, התגעגעתי! באמת המון זמן לא כתבתי פה...האמת לא היה לי חשק עם כל המצב המלחמתי הזה שעדיין לא נגמר. אבל אין מה לעשות עושה רושם שזה לא ייגמר בקרוב וחייבים קצת להסיח את הדעת... לפני זמן מה פגשתי את בת דודתי שהתלוננה שהיא מתגעגעת למתכונים המהירים שלי, שהיא מחפשת עוד ארוחות טעימות לתאומות המהממות שלה שנמאס לה להכין חביתות אז נטוש המתכון הזה מוקדש לך!

ותודה לשופרסל שפינקו אותי במלאווח בדיוק בזמן...












אומנם ה"מתכון" הזה מתרוצץ לו בפייסבוק אז הנה אני פה לכל השלבים והשאלות - של מלאווח הפתעות - יצא טעים!!! והכי חשוב 5 דקות עבודה בלחץ.... אז קדימוש להכין...

לוקחים מלאווחים לפי מספר הזללנים ומשאירים על מגש עם נייר אפייה לכמה דקות שיפשיר.

חורצים כוכב במלאווח, כמו בתמונה:



מורחים מסביב רוטב פיצה שהכנתם מ:
1 רסק עגבניות קטן + שן שום (לא חובה) + 3 כפות אורגנו + כפית שמן זית + 3 כפות מים.
ומפזרים גבינה צהובה.
כמו במלאווח השמאלי!

















ואז מקפלים כלפי חוץ את עלי המלאווח החתוכים.
כמו בתמונה הימנית!

לאמיצים שביננו אפשר לשבור ביצה באמצע. 
יאמייייייי!















מכניסים לתנור שחומם מראש ל200 מעלות ל10 דקות בערך - תלוי בתנור.















מבטיחה שכולם יזללו!

תמונה עם פלאש....
תמונה בלי פלאש...

ב-ת-א-ב-ו-ן!

אהבתם את הפוסט??? אתם לא רוצים לפספס אף פוסט - עשו לייק לדף הפייסבוק שלי
רוצים לקבל פוסטים ישירות למייל? הצטרפו ממש פה מצד ימין למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה