6.5.13

רביולי גבינות ברוטב רוזה עדין עדין

איזה כייף, קיבלתי לנסות 2 מוצרים חדשים שנכנסו לשוק - רביולי במילוי גבינות ורביולי במילוי בטטה. אז קודם כל תמיד כייף לנסות דברים חדשים - במיוחד שאני תמיד מחפשת אוכל מהיר לארוחת ערב אך יחד עם זאת שיהיה טעים ואיכותי! אפשר למצוא את הרביולי במחלקת הקפואים של הסופר.

האמת אתמול היה המבחן האמיתי שלו, למה? כי אמא שלי היתה לארוחת ערב. את אמא שלי אני לא אגדיר קשה באוכל, אבל מאוד קשה לרצות אותה במאכלים שהם לא קונבנציונלים (מבחינתה...), הרבה פעמים האוכל "מיוחד" מידי או כבד נורא לטעמה. אז אתמול אמרתי שזה באמת מבחן אמיתי ;) וחברת חמים וטעים הצלחת - עברת את מבחן אמא!

טוב מספיק לקשקש - קדימה למטבח...


מצרכים:
1 חבילת רביולי.
4 עגבניות.
3-4 שיני שום.
שמן זית.
1/2 חבילת שמנת לבישול 10%.
אגוז מוסקט.
מלח פלפל.
גבינת פרמז'ן.

אז קדימה להתלכלך...

את הרביולי נכין לפי הוראות יצרן - במים רותחים עד שצף...

נקלוף את העגבניות (למי שלא מסתדר עם קולפן לקליפה דקה - כמוני...) נשים את העבניות בקערה עם מים חמים נחרוץ X ונתן להם 5-8 דקות.

נקלף בקלילות ונחתוך לקוביות.








בסיר רחב או מחבת נקפיץ 2 כפות שמן זית עם שיני שום, ונוסיף את העגבניות. נכסה ונתן לזה להתבשל על אש בינונית.


אחרי שהעגבניות התרככו נוסיף גרידת אגוז מוסקט,


ואת 1/2 חבילת השמנת, נתן לזה להתבשל (אבל לא לרתוח), נתבל במלח פלפל, נוסיף את הרביולי, ו--- נצלחת...
כמובן נפזר פרמז'נו למעלה...




ו............. הרגע היה... מי היה מאמין, אבל אמא שלי אכלה מנה כפולה!
אז שוב תודה חמים וטעים, אמא שלי כבר בדרך לרוקן את המדפים....


אגב הרביולי עולה בין 25-30 ויש בחבילה 700-800 גרם (תלוי במוצר).
קצת על החברה - "חמים וטעים" - חברה למזון אתני קפוא השיקה לאחרונה מוצר חדש בסדרה האיטלקית רביולי במילוי גבינה. בסידרה כבר קיימים רביולי במילוי בטטה, רביולי במילוי פטריות, רביולי במילוי בשר, רביולי במילוי תרד וניוקי תפו"א ועוד.. נמצא במקרר של הקפואים בסופרים.
יש לחברה עוד מגוון מוצרים כמו קובה במילויים שונים, סיגרים, קרפלך, פסטלים, אמפנדס, אגרול, שניצלונים, פלאפל, חטיפי כרובית ותירס ועוד מלאאאא, אתם עוד פה? קוראים - אני כבר בדרך לסופר (שוב!!!!).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה