5.8.19

הקציצות שבר רפאלי הכי אוהבת / קציצות עם אפונה


אז אחרי די הרבה זמן שלא עלו פה מתכונים (בחייאת תוותרו לי, יש לי 3 ילדים שמתוכם תאומים קטנטנים שלא משאירים לי שניה)... אז הכנתי מתכון שהופיע בכל מקום - כולל בעיתון לאישה שאני מנוייה עליו כבר מעל 6 שנים. מתכון לקציצות שבר רפאלי הכי אוהבת, לא על תתלהבו לא היא מבשלת אותן - אלא סוזן הבשלנית - הלוא היא הבשלנית של הסלבס!
אז לפניכם מתכון קליל וטעים, כמובן שבפעם השניה שהכנתי שיניתי קצת... אז קדימה בואו נתחיל לכלכך:



מתכון:

מה שיניתי?
חובה בעייני להוסיף כף סודה לשתיה, אחרת הקציצות יוצאות קצת דחוסות.
אני וויתרתי על הכמון - ושמתי במקום כורכום.
אפשר להכין גם עם אפונה רגילה ולא עדינה, אין הבדל בעייני.

וקצת תמונות....










שיהיה בתאבון!!!!


אהבתם את הפוסט??? אתם לא רוצים לפספס אף פוסט - עשו לייק לדף הפייסבוק שלי
רוצים לקבל פוסטים ישירות למייל? הצטרפו ממש פה מצד ימין למעלה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה