19.4.15

חגיגת בשרים

בדרך כלל אני מפרסמת מתכונים עם צילומים והסברים, הפוסט היום קצת שונה, היום אספר לכם על חוויה כייפית שחוויתי ואנשים חדשים שהכרתי וכמובן בשרים בכל זאת יום העצמאות מתקרב.
אני אתחיל בתמונה הזו...

צילום: Gabi Shemaya
צילום: Gabi Shemaya
נכון מדהים, מעלף, מגניב... עוד מילות תואר שכאלו.. פה התארחתי. 
אתחיל מההתחלה, סלאם העירקי אירח אותנו בבייתו שבטירה וגיתי זמיר בישל או יותר נכון מינגל מטעמים. סלאם קיבל אותנו כמיטב המסורת בקפה שחור חזק, בכלים מדהימים - תראו בעצמכם, סיפר לנו על תולדות משפחתו ועל שנות הניסיון בבשר. לאחר מכן גיתי סיפר לנו על המשק ועל הניסיון שלו. לאחר שכל מיצי הקיבה כבר פעלו (כמה אפשר לשמוע על אוכל ובשר ולא לרייר) עברנו לאזור הגריל.

צילום: Odelia Maman

אנטריקוט ממבכירה ישראלית

תפוחי אדמה בטעם מדורה
שיפודי פרגיות ברוטב דבש וסויה
בשביל שגם אתם תריירו, כמובן, אספר לכם בדיוק על איזה מנות התענגנו;
שוק טלה, חזה מולרד, עוף בלימון וחרדל, אנטריקוט ממבכירה ישראלית, קבב כבש וקבב רומני (שמסתבר שקוראים לו מיטטה - מי אמר שלא לומדים), שיפודי פרגיות ברוטב דבש וסויה, המבורגר מכסה אנטריקוט. וכמובן שעל השולחן היו תוספות בקטנה סלט טבולה (הכי טעים שאכלתי!!!!) , חומוס, פיתות ותפוחי אדמה בטים מדורה. אבל עזבו בואו תשטפו את העיניים עוד קצת...
מבט מלמעלה (ולא זה לא בירות...)
צילום: Amnon Cohen
צילום: Odelia Maman


קבב כבש וקבב רומני
חזה מולרד, על זה יש לי הגיד רק -- ואוווווו --
אחרי שראיתם קצת ואתם רגועים (או שלא..) אספר לכם שאכלנו לאט תוך שיחה מעניינת, סך הכל היינו באירוע אינטימי סלאם וגיתי עמדו על הגריל והתרוצצו והסבירו. אנחנו טעמנו נהננו וקישקשנו. חבל שעדיין לא ניתן להעביר דרך המחשב ריחות וטעמים אך באמת יצאתי מהערב הזה בהרגשה שאני חייבת להעביר את זה הלאה  - את כל הטוב הזה - ובמיוחד שיום העצמאות מתקרב בצעדי ענק. אז אחרי שגרמתי לבלוטות הטעם שלכם לעבוד שעות נוספות אני מזמינה אותכם להיכנס לאתר של משק זמיק ולבצע הזמנה ליום העצמאות (יש מבצעים שוווים בטירוף!). המשלוח מגיע עד הבית ארוז במשאית קירור. 
כנסו לאתר של משק זמיר או לפייסבוק ותוכלו לראות בעצמכם. ולמי שדואג בכל זאת, זו המשאית שמובילה את המשלוחים - מדליק, לא?

התמונה מהפייסבוק של משר זמיר
רגע!
חשבתם שסיימנו? בלי קינוח? תה? נו באמת איזה מארח אתם חושבים אירח אותנו??? תריירו עוד...





אהבתם את הפוסט??? אתם לא רוצים לפספס אף פוסט - עשו לייק לדף הפייסבוק שלי
רוצים לקבל פוסטים ישירות למייל? הצטרפו ממש פה מצד ימין למעלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה