29.7.13

ברוסקטת פלפלים קלויים ופטה או איך הגלקסי 4 משתלט לי על החיים

תקופת הקייץ היא לפעמים עצלנית יותר מהרגיל, אין חשק לבשל בחום הזה ובטח שאין חשק להיות יצירתיים.... (לפחות לי אין חשק). אז ישבתי בפאב עם בעלי יקירי והזמנו כל מיני נשנושים, אחת מהן היתה ברוסקטת פלפלים וגבינה. אז גנבתי את הרעיון והכנתי גם!


חומרים:

ג'בטה או באגט אפשר גם לחמניה רגילה אבל פחות טעים.
גבינת פטה.
גבינה צהובה לשדרוג (לא חובה).
פלפלים קלויים - קנויים או שתכינו לבד - מתכון.
2-3 שיני שום פרוסות.
שמן זית.
צולם מהגלקסי 4 המגניב שלי

קדימה - 5 דקות ואתם סיימתם....

חותכים את הג'בטה ל-2, מזליפים שמן זית, מוסיפים את הפטה, הפלפלים ופרוסות שום ו.... זהו!
מכניסים לתנור שחומם מראש ל-200 מעלות, למשך 10 דקות או עד שמשחים (תלוי בכם ובתנור שלכם).
ובתאבון :)

צולם מהגלקסי 4 המגניב שלי

מבט מהתנור

חותכים ומגישים....



אני אוהבת את שלי שרוף....


עכשיו השתלטות הגלקסי על חיי, נכון שבפוסט הקודם סיפרתי לכם איך התגלגל לידי גלקסי 4, אז עכשיו אני אספר לכם איך התמכרתי ולמה גם אתם צריכים כזה....

אז נכון שאני עדיין המשתמש "ההדיוט" ולא מנצלת חצי ממה שהתכוון המשורר אבל הוא מושלם בשבילי בדרכי שלי... קודם כל הטלפון שלי פתאום צמוד אלי ואפילו הזמנתי לו 2 כיסויים מהממים (אבל זה לא קשור), החברים שלי רגילים שאני לא זמינה כי הטלפון לא תמיד עלי, אבל פתאום אני עונה ועוד זמינה להתכתבויות בשעות מוזרות ב- WhatsApp. בכל מקרה הדבר הכי ברור זה הוויז, פתאום אני מגיעה מהר יותר כי אני מתחמקת מהפקקים (למרות שאני עדיין בוחרת מסלולים שונים ממהצעות של הוויז אבל...). 

אחד החידושים שמתאימים לי בעיקר במטבח כשאני עם קמח על הידיים ורוצה לדפדף לדוגמא בתמונות אז עכשיו אני יכוךה עם -Air View - זה בעצם דיפדוף מהאוויר: מניפים את היד מעל הגלקסי ומזזים ימינה או שמאלה - אז כשהידיים מלוכלכות זה פיתרון מעולה! מי הגאון שחשב על זה?

איזה עוד חידוש תפס אותי אתם שואלים?? (אז לא לצעוק אני בטוחה שהרבה מכירים - אבל הרבה גם לא...) הוא "חבר להליכה" - זהו מד צעדים שסופר את הצעדים נותן יעדים (10000 בתור התחלה) אז אני מגרדת אי שם את ה-4500 אבל כמו שברני אומר: "Challenge accepted"!!!
אז לכל מי שרוצה לראות כמה הוא הולך או כמה הוא עצלן - הנה מוטיבציה - לא צריך לשלם ולא צריך להרשם - רק להתחיל לללכת (ולא לשכוח ללחוץ ON)...

אז אתם עוד יושבים בספה - קדימה התחילו לצעוד...!

טיזר - בפוסט הבא אספר לכם על "חבר לספורט" - המצאה אדירה.
אגב עכשיו רק פתאום אני שמה לב כמה המסך של ה4 הוא איכותי (טוב נו זה מסך Full HD), פתאום כל המסכים האחרים נראים קטנים ולא משהו... אוי ואי לאיזו צרה נכנסתי - לחזור אחורה כבר אי-אפשר....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה