20.4.13

ניוקי מוקפצים

נכון שלפעמים אתם מוצאים את עצמכם מורעבים? לא רעבים אלא מורעבים, ואז יש 2 אופציות לדחוף מכל הבא ליד עד שנרגעים או לקחת 2 דקות ולחשוב מה להכין...רק שלא תמיד מצליחים להרגיע לרגע הזה - כי רעבים מידי... ביום שישי ניקינו, בעלי היקר ואני, את הבית יסודי יסודי, מרוב שלא שמנו לב לזמן פתאום בשעה שלוש אני מרגישה נפילה, רעב - כזה שהבטן משתוללת פתאום. מה עושים מה עושים, לא בא לי לחם עם משהו ומצד שני אין זמן לבישול ארוך בכל זאת מנקים ובערב יש ארוחת שבת. אז? למזלי הרב השבוע יצא לי לקפוץ לבן דוד שלי ואישתו המקסימה (תומר ורות) ולאחיין (כן כן הוא לא באמת אחיין שלי - אבל למי איכפת!) איתמרוש החתיך - יצאתי מהסיפור, בקיצור רות הכינה ניוקי מוקפצים, בלי רוטב או משהו, ישר מהשקית למחבת הקפצה ו- נישנוש מושלם (עם בירה חובה...!). בקיצור נזכרתי ואמרתי זה בדיוק 5 דקות --- בדיוק מושלם. אבל אתם כבר מכירים אותי, כבר בראש חשבתי מה להוסיף, אז זה מה שיצא - באמת מתכון של 5 דקות, גם לאנשים איטיים במיוחד.

אז מה צריך בשביל להכין?

1/2 חבילת ניוקי.
1 עגבניה.
חופן של עלי תרד (** בסוף הפוסט יש הצאות לגיוון).
1/2 מיכל שמנת לבישול.
פרמז'ן לקישוט.
מלח פלפל.
כף שמן זית.

אז איך מוצאים את זה לפועל? 

קודם כל מחממים כף שמן זית במחבת ומוסיפים את הניוקי (אני השתמשתי בחצי חבילה - אפשר לשנות לפי כמות הזוללים).





בזמן שהניוקי קופצים במחבת - קוצצים עגבניה אחת לקוביות, ואת תרד קוצצים דק דק.
(טוב לא צילמתי את התרד...אני רעבה!!!).


מוסיפים את העגבניות נותנים להן דקה ומוסיפים את התרד.



מערבבים היטב.


מוסיפים את השמנת, נותנים עוד דקה, מורידים מהאש, מפזרים פרמז'ן - ו----->> טורפים!



אז כמו שסיפרתי קודם, זה היה באמצע ניקיונות שישי - הסיטואציה: מורעבים, התוצאה: אוכלים ישר מהמחבת, למי יש זמן לכלים עכשיו.... האמת יצא טעים בטירוף!
אז שוב תודה לרות שגילתה לי שלא צריך לבשל במים את הניוקי ורק אז להוסיף לרוטב - חוסך זמן והתוצאה טעימה! אז נשאר לי רק להגיד לכם: "קדימה למטבח 5 דקות ואתם אוכלים"... 


לגיוון:

את התרד והעגבניות אפשר להחליף ב:
פטריות, קוביות בטטה, בצל - בקיצור כיד הדימיון הטובה....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה