23.1.13

מתיחת פנים קלילה



יש לי מזל גדול, בת דודה שלי היא מעצבת גרפית בחסד עליון! יש לה רעיונות מדהימים, ויד (טפו טפו טפו). אני עוד זוכרת שהיא למדה בויטל/שנקר כמה היא השקיעה, כמה זמן חשבה בנתה עשתה... הרבה פעמים רציתי בסתר גם. איזה כייף זה נראה מהצד לצייר ולעצב כשעורי בית (במקום כל החיידקים והמעבדות שלי). אז ההשקעה שלה השתלמה (גם לי!) אני מרוויחה לוגו חדש ודנדש בעיצוב בלעדי שהוא לגמרי שלי (כל הזכויות שמורות...כן!). חוץ מזה כבר הרווחתי הזמנות מהממות לחתונה בעיצובה ועוד כל מיני טובות הנאה... אז מי שרוצה גם מוזמן להיכנס לאתר אינטרנט המדהים שלה או להיכנס לדף הפייסבוק ותתרשמו לבד ממגוון העיצובים המגניבים.

אז עד שאני אבין איך מכניסים את הלוגו לעיצוב של הבלוג אני מזמינה את כולם להיכנס דף הפייסבוק החדש שלי וכמובן לעשות לייק...

אז תודה תודה שוב לבת דודתי ~~~~ קרן אלקלעי ~~~~  בלעדייך זה לא היה קורה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה