12.1.13

לביבות בטטה

שנת 2013 התחילה וחנוכה מזמן נשכח אבל תמיד יש לי חשק למשהו עם בטטה. מפני שהיה לי חסך מחנוכה החלטתי להתפנק בלביבות לכבוד השנה החדשה.
אין כמו פיקניק בשמש עם לביבות בטטה ביצים קשות וסלט - תנסו ותאמינו לי לא תפסיקו לחייך. האמת אני רק צריכה למצוא מחצלת משובצת בצבעי לבן ואדום ואני אהיה מאושרת, (כן כן דברים קטנים של אושר).

חומרים:

4 בטטות שמנמנות.
1 תפוח אדמה חייכן.
1 ביצה.
4-5 שיני שום (אפשר להוריד או להוסיף).
150 גרם גבינה בולגרית - אפשר להמיר בכל גבינה קשה אחרת.
3-5 כפות קמח - לפי העין שלא יהיה רטוב מידי...
מלח פלפל.

** בסוף יש עוד טיפ לגיוון ** 


אז קדימה להכין...איזה כייף!

מגרדים את הבטטות ותפוח האדמה לקערה גדולה,


מגרדים את הגבינה, מוסיפים ביצה, שום, קמח, מלח ופלפל.


מערבבים היטב ויאללה למחבת בקפיצת ראש...


עקרונית אני תמיד מעדיפה לטגן בשמן זית, אבל היות ואני עדיין לא מליונרית טיגנתי בשמן קנולה.


איזה מהמם :)


להניח יפה יפה על נייר סופג,


בתאבון.... (ותזכרו שיותר כייף לאכול את זה בחיק הטבע).
אפשר להגיש עם מטבל של יוגורט/שמנת ושום כתוש/עירית/שמיר וכו'....


~~~ מבט מגרה מקרוב ~~~



ולפינת הגיוון:

לתערובת המקורית הוספתי 3 כפות של פטרוזילה ושום קצוצים דק דק וטיגנתי, יצא ואוו.


ואחרי טיגון,


אשמח שתחזרו לספר איך יצא.... תהנו!

וסתם עציצון של פלפלים חריפים שהצטרף לו לחגיגה.



6 תגובות:

  1. עשית לי חשק, אני חייבת לנסות :-)

    השבמחק
  2. הי מאיה, אני שמחה לשמוע שעשיתי לך חשק...
    אשמח עם תחזרי לספר איך יצא :)

    השבמחק
  3. גם אני קיבלתי חשק, בדרך למטבח עם האייפד..

    השבמחק
  4. איזה כייף לשמוע! מקווה שיצא טעים ושחוסל...

    השבמחק
  5. האמת שהרעיון של הגבינה הבולגרית הוא רעיון מעולה!!!

    השבמחק