5.4.14

הכריך המושלם לאמא הטרייה...


נכון ילדתי וכן צריך לרדת במשקל וגם ככה (אני) לא מצליחה לאכול מסודר (בכלל לאכול להתקלח או לעשות פיפי וכו'...) אבל התחשק לי להתפנק בכריך כייפי, טעים ובריא... אז מה עושים? הולכים לסופר ומגלים מה התחדש בזמן שהנקת חיתלת וכו.... מחלבות גד הוציאו גבינות חדשות לשוק סידרת New York – גבינת שמנת ניו יורק 5%, עשירה בסידן ב- 4 טעמים: טבעי,זיתים, בזיליקום וירקות. 

איזה כייף ישר בחרתי לי כמובן את הטבעי ורציתי מאוד לנסות את הבזיליקום כי היא נראתה לי מיוחדת אבל נראה שעוד אנשים חשבו כמוני כי אזל – בשני סופרים... אז לקחתי את הירקות. ואם אני כבר בסופר כמובן שהצטיידתי בעוד פרודוקטים להכין כריכים סוף!!! וכמובן קפצתי למאפיה ליד להוסיף גם בייגלה וללחם אני דאגתי מראש (למתכון)...

אז הכריך המושלם שלי הוא הכי באנלי שיש וגם הכי טעים – בייגלה עם גבינת שמנת (5%) וסלמון מעושן. במילה אחת יאמי!
ההכנה 5 דקות, התענוג... אינסופי!




 ואם אני כבר בענייני פינוקים כמובן שדאגתי לבעלי לכריך לעבודה, עד שאני במטבח סוף סוף... הכנתי לו כריך מלחם זיתים שאפיתי וגבינת שמנת וירקות. פשוט מהיר ומפנק! 

הכי שווה לקבל SMS מתלהב מהבעל בבוקר... שווה לפנק J.



אתם עוד פה? קדימה לרוץ לסופר הקרוב להצטייד ו...להכין.


בתאבון!!!!


אהבתם את הפוסט??? אתם לא רוצים לפספס אף פוסט - עשו לייק לדף הפייסבוק שלי
רוצים לקבל פוסטים ישירות למייל? הצטרפו ממש פה מצד ימין למעלה.

3 תגובות:

  1. איכשהו גם הכריך הכי בנאלי נראה אצלך כלכך מעורר תיאבון....
    Here I come... and little romi too...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      את מוזמנת וגם רומוש כמובן...

      מחק
  2. מחר אני קונה את הגבינה והסלמון, חובה!!!

    השבמחק