21.5.13

איטליה הו איטליה...

חזרתי!
איזה כייף שמי שעוקב אחרי אחרי הבלוג בקביעות שם לב - שנעלמתי לי לשבוע קט, כן כן "ברחתי" לאיטליה. לארץ המגף המלאה בכל טוב (וכמובן יש כמה דברים פחות כייפים), אבל אין כמו פסטה ופיצה, אוי אוי כמה פחמימות נאכלו בשבוע... אז מכיוון שאני חייבת לשתף אתכם בכל הטוב הזה קבלו כמה היילייטים מהטיול.

מאי - זה אביב, אולי אבל בהרים עוד ירד עלינו שלג! אז שימו לב לא לטפס לכיוון, כי הכל סגור (רכבלים ושבילי טיול) וגם מבאס כי זה לא מספיק שלג בכדי לעשות סקי...



ולמרות זאת הדולומטים מקסימים גם בשלג, עיירות קטנות וציוריות שזוהרות גם בגשם...





אי אפשר בלי מסעדה טובה, אז בעיירה אורטיסיי ישבנו לאכול ב- Cascade מסעדה רומנטית מאוד, אכלנו מנה מדהימה (נו טוב האמת שבעלי יקירי הזמין אותה) ריזוטו פיטריות וברי (שהיה מדהים, טעים, מעלף ועוד...) ואני בכלל לא אוכלת ריזוטו (טוב לא אכלתי עד אותו יום, מי ידע שזה יכול להיות כ"כ טוב?!?!?!?), ואני הזמנתי פנה ראגו - לא לפני שבדקתי למה יש שניים שונים, מסתבר שאחד עשוי מבשר בקר והשני מ--בשר צבי-- אההה אני לא עד כדי כך פתוחה לטעמים חדשים אז הלכתי על בטוח... היה מעולה!



"ה"-ריזוטו...!!!

באיטליה רצוי וממולץ לאכול כמה שיותר גלידה (ג'לאטו), יש בכל מקום והרבה ממנה! אני הלכתי על טעמים רגילים ובאנליים בעלי העיז יותר (יש פה דפוס...לא?). המחירים נעים בין 1 יורו עד 5 יורו, תלוי בגודל ובסוג הגביע.







אבל איך אפשר בלי פיצה, פיצה פיצה האוכל האהוב עלי, בקיץ בחורף לארוחת ערב צהריים ואפילו בוקר!!! אז הנה כמה דגימות מהפיצות שאכלנו... לא "נפלנו" באף פיצה (מבחינת הטעם) כולן היו טעימות כולן היו ענקיות -- ומכולן לא נשאר פירור!!!

פיצה פטריות 

פיצה פלפלים, גבינה כחולה ונקניקיות

פיצה אנטיפסטי

פיצה פטריות ופרושטו

פיצה פפרוני חריף, ריקוטה ופרושוטו מעושן!
וחייבים להביא מכל הטוב הזה לארץ, זה השלל הקולינרי שהגיע, מומלץ בחום....






אז תתכוננו להמון מתכוני פסטות...

צ'או!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה