20.10.15

פולנטה

מחמי הברזילאי אני לומדת כל מיני מאכלי טעימים, אחד מהם שהקטנה שלי מטורפת עליו הוא הפולטנה - שזה תבשיל מקמח תירס. נשמע אולי מוזר, אבל טעים טעים!ההכנה ממש קלה, והטעם גן עדן!



אז מה צריך שיהיה בבית?
1 כוס קמח תירס לפולטנה.
1 ליטר מים (אפשר ועדיף להוציא 2 כוסות ולשים 2 כוסות חלב- סהכ ליטר 1 נוזל) .25 גרם חמאה.
25 גרם חמאה.
3 פרוסות גבינה צהובה מפוררות.
1 כפית מלח.

אז איך מכינים?
מרתיחים בסיר ליטר מים.
(מזכירה שוב שאפשר ועדיף להוציא 2 כוסות ולשים 2 כוסות חלב- סהכ ליטר 1 נוזל).  
רק מים

מים ו2 כוסות חלב
כאשר רותח להוסיף כוס של קמח תירס לפולנטה.


מנמיכים את האש, מערבבים ללא הפסקה, עד שמסמיך ואז סוגרים את האש.
מוסיפים 25 גרם חמאה ואת הכפית מלח, מערבבים ומוסיפים 3 פרוסות גבינה צהובה - חותכים בידיים לקטן.
מערבבים - עכשיו זה דייסתי מאוד.
טועמים - למי שחסר מלח זה הזמן להוסיף.

מומלץ וטעים מאוד לאכול כשחם מהסיר :)
כשהפולנטה תתקרר היא תקבל את הצורה של הכלי שבו היא מאוחסנת לכן אני מעבירה לכלי של קפקייקס.



אפשר להקפיא עד חודש במקרר - להפשיר במיקרוגל דקה מכל צד ואז לצרוב על המחבת.
במקרר עד שבוע ולצרוב על מחבת.

שיהיה בתאבון!

אהבתם את הפוסט??? אתם לא רוצים לפספס אף פוסט - עשו לייק לדף הפייסבוק שלי
רוצים לקבל פוסטים ישירות למייל? הצטרפו ממש פה מצד ימין למעלה.

תגובה 1:

  1. נראה מעולה ויש לי חבילת פולנטה כבר כמה חודשים בארון... חייבת לנסות!

    השבמחק